Bereken hier uw verhuizing

Kantoorverhuizing

Euromovers, uw partner voor elke bedrijfsverhuizing.

Wanneer uw kantoor te klein wordt voor het aantal werknemers is een verhuizing van uw kantoor vaak de beste oplossing. Dit brengt natuurlijk veel veranderingen met zich mee en dient dus goed voorbereid te worden. De normale werkzaamheden moeten natuurlijk ook doorgaan, en het liefst met zo min mogelijk hinder. Wij als Euromovers hebben ervaring met zowel nationale als internationale kantoorverhuizingen, wij helpen u graag met uw kantoorverhuizing!

Vraag een offerte aan

Eigen Verhuis coördinator/ Verhuismanager

Wanneer het bedrijf uit een klein aantal werknemers bestaat is de verhuizing vaak zelf nog wel te overzien, wanneer het bedrijf echter groter is inclusief meerdere afdelingen is een verhuis coördinator geen overbodige luxe. De verhuis manager is verantwoordelijk voor het maken van de planning, hij zal een bezoek aan de oude en de nieuwe locatie brengen om zo een inschatting te kunnen maken van de hoeveelheid te verhuizen spullen en de bijbehorende tijd dat het zal gaan duren. Daarnaast wordt er overlegd met de betrokkenen binnen het bedrijf, zo kunnen hier bijzonderheden geconstateerd worden waar tijdens de kantoorverhuizing rekening mee gehouden wordt.

Verhuizen van kantoor

Archief Verhuizing

Als bedrijf is het goed mogelijk dat u een archief heeft. Ook die kunnen wij voor u verhuizen. Een archiefverhuizing vereist wel een speciale aanpak, zo moet het archief soms beschikbaar blijven tijdens de verhuizing, is de volgorde van het archief erg belangrijk of bevat het gevoelige informatie. Wij kunnen ook het archief (tijdelijk) voor u opslaan, zo kunt u tijdens een kantoorverhuizing uw archief veilig bewaren en heeft u er gewoon nog toegang toe. 

We kunnen u helpen met de volgende werkzaamheden:

  • Geconditioneerde archiefopslag en beheer (elektronisch beveiligde ruimte)
  • Archiefbewaking (geautomatiseerde archiefsystemen m.b.v. scannerapparatuur)
  • Archiefverhuizing
  • Digitalisering
  • Archiefvernietiging (ook gecertificeerd)
  • Consultancy

De archiefbeheer werkzaamheden:

  • Het dagelijks op afroep opzoeken van dossiers.
  • Afleveren bij uw bedrijf of instelling.
  • Het weer ophalen en correct opbergen.
  • Indien gewenst, digitaliseren van dossiers.
  • Tevens bewaken wij wanneer dossiers vernietigd mogen worden.

Opslag

Soms verhuist uw bedrijf voor een tijdelijke periode door omstandigheden, het kan dan zijn dat er even minder ruimte beschikbaar is. De inboedel blijft vaak wel net zo groot, wij kunnen dan de minder of niet gebruikte inventaris opslaan. Deze goederen halen wij bij u op, we slaan ze in de buurt op en bezorgen ze weer wanneer u het nodig heeft, dit ontzorgt u dus volledig wat betreft uw overschot aan inboedel.

Lees meer over verhuizen en opslag

Inboedel opslag

ICT-Verhuisdiensten

Bij de verhuizing van een kantoor is vaak het verhuizen van computers, telefoons en randapparatuur een belangrijk deel. Wij hebben hiervoor een speciale ICT-Verhuismanager in dienst. Hij adviseert over de aanpak van dit deel van de verhuizing. Standaard is het afkoppelen van data- en telecommunicatieapparatuur en het verhuis klaar maken van toebehoren. Daarnaast plaatsen we en sluiten we de apparaten aan op de nieuwe werkplek. Waar nodig kunnen wij de apparatuur ook testen en eventuele storingen rapporteren. Nazorg met de hulp van een service desk is ook een optie.

Onze ICT-verhuizer regelt:

  • Netwerkaansluitingen en de WLAN-verbindingen
  • Het verzorgen bedrading
  • Werkstations geschikt maken voor een nieuwe netwerkvorm
  • Het ergonomisch inrichten van nieuwe werkplekken
  • Een logistieke planning
  • Het opleveren van een communicatieplan
  • Het verzorgen van presentaties voor management en medewerkers
  • Het bemiddelen en verzorgen van de aankopen van alle benodigde middelen
  • Het opleveren van de documentatie en handleidingen

Dit alles vanzelfsprekend in samenwerking met uw eigen ICT-beheerder.