Veelgestelde Vragen

  • Wat is het voordeel van een verhuiscontainer huren?

    Als u een verhuiscontainer huurt bij Euromovers kunt u met hulp van onze gespecialiseerde verhuizers de container vullen met uw inboedel, gewoon voor uw deur! Wij slaan vervolgens de container op in een beveiligde omgeving, zodat uw spullen beschermd zijn. Vervolgens leveren wij uw inboedel weer op uw nieuwe adres wanneer u dat uitkomt.

  • Hoeveel kost internationaal verhuizen?

    Internationaal verhuizen is altijd een op maat gemaakte service. Er zijn hierin zo veel mogelijkheden dat het echt per klant bekeken wordt. Een inschatting over de kosten kan dan ook niet zo gegeven worden.

  • Waarom kiezen voor de verhuisservice voor senioren?

    Voor senioren is een verhuizing extra ingrijpend, daarbij ligt het tempo van een ‘normale’ verhuizing vrij hoog. Vaak verhuizen ouderen naar een kleinere woning of zelfs een verzorgingshuis, hierbij kunnen niet altijd alle spullen meegenomen worden. Deze spullen zullen op een rustig tempo uitgezocht moeten worden. Hier nemen we in dit geval speciaal de tijd voor. Lees hier meer.

  • Welke extra verhuisdiensten zijn er?

    Euromovers werkt samen met verhuisservices uit Eindhoven, Zoetermeer, Rotterdam, Leek, Duiven, Alkmaar, Amsterdam, Nijmegen, Kampen, Geleen, Barneveld, Rijssen en Vlaardingen. 

    Wij bieden naast verhuizen ook extra services aan, zoals het inpakken van de spullen of een handyman die bijvoorbeeld de lampen ophangt, meubels in elkaar zet en de elektrische apparaten aansluit. Zie voor alle mogelijkheden onze extra diensten pagina. 

  • Hoe moet ik een verhuizing voorbereiden?

    Om een verhuizing optimaal voor te kunnen bereiden is een aantal zaken belangrijk. Zo moet alles natuurlijk in verhuisdozen zijn gestopt. Op deze dozen is het raadzaam etiketten te plakken met de gewenste kamer waar de inhoud moet belanden, en eventueel een sticker die aangeeft dat de inhoud breekbaar is. Medicijnen, waardepapieren, sleutels en andere belangrijke zaken, of zaken die u direct nodig heeft, kunt u beter apart houden tot het laatste moment. 

    Op de verhuisdag zelf is het noodzakelijk dat er een plek van ca 10 meter is vrijgehouden voor de verhuiswagen en dat de buren zijn geïnformeerd over de verhuizing. De verhuizers van Euromovers zullen een werkdag van tevoren willen bellen over de planning!

  • Aan welke instanties moet ik mijn nieuwe adres aan doorgeven?

    Vaak wordt er gevreesd dat een adreswijziging doorgegeven moet worden aan een groot aantal instanties. Gelukkig volstaat het doorgeven aan de gemeente in veel gevallen al. Daarnaast is het natuurlijk belangrijk de adreswijziging door te geven bij abonnementen op kranten, tijdschriften en overige thuisgestuurde zaken. Lees hier meer over aan welke instanties u de verhuizing moet melden. 

  • Kan ik mijn spullen tijdelijk opslaan?

    Tijdens een verhuizing kunt u soms wat extra ruimte gebruiken. Bij ons kunt u terecht voor het huren van een opslagruimte, zowel zakelijk als particulier. Zo kunt u uw inboedel bijvoorbeeld tijdelijk onderbrengen tijdens een verbouwing of verhuizing of uw spullen voor langere tijd opslaan.

  • Hoe lang duurt een verhuizing?

    Dat hangt natuurlijk af van wat u erbij rekent en hoeveel spullen je hebt. Als u het inpakken erbij rekent, kan het zo een aantal weken duren. Het verhuizen zelf kan echter vaak wel binnen één of twee dagen geregeld zijn. Het belangrijkste is de voorbereiding van de verhuizing, zo kunt u door goed in te pakken al tijdswinst boeken voor tijdens de verhuizing.

  • Wat kost een verhuizing?

    De kosten voor een verhuizing zijn erg afhankelijk van de wensen van de klant. Zo is een verhuizing van Groningen naar Limburg natuurlijk duurder dan een verhuizing binnen de eigen woonplaats. Wij hebben een rekentool ontwikkeld waarin u al uw wensen op kan geven en er een richtprijs gegeven wordt. Over het algemeen bestaan de kosten van een verhuizing uit de volgende factoren:

    • Hoeveelheid te verhuizen spullen

    • Afstand tussen de oude en nieuwe woning

    • Bereikbaarheid van uw woning (parkeerplaats, lift, etc.)

    • Overige diensten zoals (Het uit elkaar halen van meubels, of inpakken van spullen)

    Dit alles wordt meegenomen in de offerte die wij voor u persoonlijk opstellen. Klik hier voor een offerte.

Wat is het voordeel van een verhuiscontainer huren?

Als u een verhuiscontainer huurt bij Euromovers kunt u met hulp van onze gespecialiseerde verhuizers de container vullen met uw inboedel, gewoon voor uw deur! Wij slaan vervolgens de container op in een beveiligde omgeving, zodat uw spullen beschermd zijn. Vervolgens leveren wij uw inboedel weer op uw nieuwe adres wanneer u dat uitkomt.

Hoeveel kost internationaal verhuizen?

Internationaal verhuizen is altijd een op maat gemaakte service. Er zijn hierin zo veel mogelijkheden dat het echt per klant bekeken wordt. Een inschatting over de kosten kan dan ook niet zo gegeven worden.

Waarom kiezen voor de verhuisservice voor senioren?

Voor senioren is een verhuizing extra ingrijpend, daarbij ligt het tempo van een ‘normale’ verhuizing vrij hoog. Vaak verhuizen ouderen naar een kleinere woning of zelfs een verzorgingshuis, hierbij kunnen niet altijd alle spullen meegenomen worden. Deze spullen zullen op een rustig tempo uitgezocht moeten worden. Hier nemen we in dit geval speciaal de tijd voor. Lees hier meer.

Welke extra verhuisdiensten zijn er?

Euromovers werkt samen met verhuisservices uit Eindhoven, Zoetermeer, Rotterdam, Leek, Duiven, Alkmaar, Amsterdam, Nijmegen, Kampen, Geleen, Barneveld, Rijssen en Vlaardingen. 

Wij bieden naast verhuizen ook extra services aan, zoals het inpakken van de spullen of een handyman die bijvoorbeeld de lampen ophangt, meubels in elkaar zet en de elektrische apparaten aansluit. Zie voor alle mogelijkheden onze extra diensten pagina. 

Hoe moet ik een verhuizing voorbereiden?

Om een verhuizing optimaal voor te kunnen bereiden is een aantal zaken belangrijk. Zo moet alles natuurlijk in verhuisdozen zijn gestopt. Op deze dozen is het raadzaam etiketten te plakken met de gewenste kamer waar de inhoud moet belanden, en eventueel een sticker die aangeeft dat de inhoud breekbaar is. Medicijnen, waardepapieren, sleutels en andere belangrijke zaken, of zaken die u direct nodig heeft, kunt u beter apart houden tot het laatste moment. 

Op de verhuisdag zelf is het noodzakelijk dat er een plek van ca 10 meter is vrijgehouden voor de verhuiswagen en dat de buren zijn geïnformeerd over de verhuizing. De verhuizers van Euromovers zullen een werkdag van tevoren willen bellen over de planning!

Aan welke instanties moet ik mijn nieuwe adres aan doorgeven?

Vaak wordt er gevreesd dat een adreswijziging doorgegeven moet worden aan een groot aantal instanties. Gelukkig volstaat het doorgeven aan de gemeente in veel gevallen al. Daarnaast is het natuurlijk belangrijk de adreswijziging door te geven bij abonnementen op kranten, tijdschriften en overige thuisgestuurde zaken. Lees hier meer over aan welke instanties u de verhuizing moet melden. 

Kan ik mijn spullen tijdelijk opslaan?

Tijdens een verhuizing kunt u soms wat extra ruimte gebruiken. Bij ons kunt u terecht voor het huren van een opslagruimte, zowel zakelijk als particulier. Zo kunt u uw inboedel bijvoorbeeld tijdelijk onderbrengen tijdens een verbouwing of verhuizing of uw spullen voor langere tijd opslaan.

Hoe lang duurt een verhuizing?

Dat hangt natuurlijk af van wat u erbij rekent en hoeveel spullen je hebt. Als u het inpakken erbij rekent, kan het zo een aantal weken duren. Het verhuizen zelf kan echter vaak wel binnen één of twee dagen geregeld zijn. Het belangrijkste is de voorbereiding van de verhuizing, zo kunt u door goed in te pakken al tijdswinst boeken voor tijdens de verhuizing.

Wat kost een verhuizing?

De kosten voor een verhuizing zijn erg afhankelijk van de wensen van de klant. Zo is een verhuizing van Groningen naar Limburg natuurlijk duurder dan een verhuizing binnen de eigen woonplaats. Wij hebben een rekentool ontwikkeld waarin u al uw wensen op kan geven en er een richtprijs gegeven wordt. Over het algemeen bestaan de kosten van een verhuizing uit de volgende factoren:

  • Hoeveelheid te verhuizen spullen

  • Afstand tussen de oude en nieuwe woning

  • Bereikbaarheid van uw woning (parkeerplaats, lift, etc.)

  • Overige diensten zoals (Het uit elkaar halen van meubels, of inpakken van spullen)

Dit alles wordt meegenomen in de offerte die wij voor u persoonlijk opstellen. Klik hier voor een offerte.